Vlucht AT5046
Vlucht AT5046 uitgevoerd door Royal Air Maroc is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 12:58 13:01
AT5046 is een codeshared vlucht met YX4765 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Royal Air Maroc. De terminal waar vlucht AT5046 van vertrekt is 2. De gate is C16. Naast vlucht AT5046 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AT5046
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:58 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 44. | ||||
20-11-2024 | 13:01 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 39. | ||||
19-11-2024 | 12:58 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 38. | ||||
18-11-2024 | 13:00 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 40. | ||||
17-11-2024 | 12:59 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 31. | ||||
16-11-2024 | 12:59 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 41. | ||||
15-11-2024 | 13:01 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 40. | ||||
14-11-2024 | 13:05 | 15:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 41. | ||||
13-11-2024 | 12:53 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 42. | ||||
12-11-2024 | 13:04 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 36. | ||||
11-11-2024 | 12:59 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 39. | ||||
10-11-2024 | 13:00 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 40. | ||||
09-11-2024 | 13:04 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 39. | ||||
08-11-2024 | 13:07 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 42. | ||||
07-11-2024 | 12:59 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 44. | ||||
06-11-2024 | 12:59 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 40. | ||||
05-11-2024 | 13:05 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 36. | ||||
04-11-2024 | 12:04 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 42. | ||||
03-11-2024 | 12:50 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 40. | ||||
02-11-2024 | 11:43 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 38. | ||||
01-11-2024 | 12:06 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 39. | ||||
31-10-2024 | 12:02 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 43. | ||||
30-10-2024 | 12:08 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 43. | ||||
29-10-2024 | 12:05 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 37. | ||||
28-10-2024 | 12:10 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 37. | ||||
27-10-2024 | 12:08 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 37. | ||||
26-10-2024 | 13:20 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 44. | ||||
25-10-2024 | 12:11 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 41. | ||||
24-10-2024 | 12:10 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 40. | ||||
23-10-2024 | 12:06 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 8. Gate C16 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 41. |