Vlucht 9E5219
Vlucht 9E5219 uitgevoerd door Endeavor Air is gepland
Vertrekt van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrekt: 20:40 18:45
Vlucht 9E5219 heeft 1 uur en 55 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Endeavor Air. De terminal waar vlucht 9E5219 van vertrekt is 2. De gate is D6. Naast vlucht 9E5219 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 9E5219
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:43 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
19-11-2024 | 18:35 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
18-11-2024 | 18:40 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. | ||||
17-11-2024 | 18:38 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
16-11-2024 | 18:35 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
15-11-2024 | 18:46 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
14-11-2024 | 18:37 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
13-11-2024 | 18:40 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
12-11-2024 | 18:40 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
11-11-2024 | 18:45 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
10-11-2024 | 18:53 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
09-11-2024 | 18:49 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
08-11-2024 | 18:53 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
07-11-2024 | 19:00 | 20:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
06-11-2024 | 18:52 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
05-11-2024 | 18:54 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B47. | ||||
04-11-2024 | 18:55 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
03-11-2024 | 18:50 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
02-11-2024 | 18:52 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
01-11-2024 | 18:54 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
31-10-2024 | 18:53 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
30-10-2024 | 18:55 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
29-10-2024 | 18:49 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
28-10-2024 | 18:54 | 20:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B43. | ||||
27-10-2024 | 18:55 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
26-10-2024 | 18:53 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
25-10-2024 | 18:54 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
24-10-2024 | 18:51 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B43. | ||||
23-10-2024 | 18:53 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
22-10-2024 | 18:50 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. |