Vlucht UA1587
Vlucht UA1587 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Newark is hemelsbreed 670 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1587 van vertrekt is 2. De gate is D17. Naast vlucht UA1587 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht 9E4771, 9E4869, 9E4876, 9E4982, 9E5052, 9E5063, 9E5077 en 9E5097.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 199 kilogram per persoon. Dit is 2.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1587
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:36 | 23:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 26. | ||||
19-11-2024 | 18:49 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 27. | ||||
18-11-2024 | 21:24 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
17-11-2024 | 21:03 | 22:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 27. | ||||
16-11-2024 | 19:40 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 24. | ||||
15-11-2024 | 21:34 | 23:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 15. | ||||
14-11-2024 | 19:14 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
13-11-2024 | 20:22 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 25. | ||||
12-11-2024 | 18:50 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
11-11-2024 | 18:57 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 25. | ||||
10-11-2024 | 18:54 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
09-11-2024 | 18:48 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 21. | ||||
08-11-2024 | 18:47 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. | ||||
07-11-2024 | 22:18 | 23:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. | ||||
06-11-2024 | 18:53 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
05-11-2024 | 18:54 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
04-11-2024 | 18:54 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 25. | ||||
03-11-2024 | 18:56 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
02-11-2024 | 18:51 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 17. | ||||
01-11-2024 | 19:37 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 18. | ||||
31-10-2024 | 18:56 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 28. | ||||
30-10-2024 | 18:55 | 20:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 23. | ||||
29-10-2024 | 18:53 | 20:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. | ||||
28-10-2024 | 18:55 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
27-10-2024 | 18:53 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 20. | ||||
26-10-2024 | 18:37 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 85. | ||||
25-10-2024 | 18:32 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 12. | ||||
24-10-2024 | 18:40 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 27. | ||||
23-10-2024 | 18:33 | 20:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 16. | ||||
22-10-2024 | 18:41 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 14. |