Vlucht RV1734

Vlucht RV1734 uitgevoerd door Air Canada rouge is onderweg
Vertrokken van Palm Springs
Verenigde Staten - Palm Springs International Airport
Vertrokken: 12:47 11:30
De vlucht heeft inmiddels 29% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 16 minuten arriveert op de luchthaven in Toronto. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht RV1734 heeft 1 uur en 20 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Palm Springs (Palm Springs International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 4 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Palm Springs naar Toronto is hemelsbreed 3349 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada Rouge. Op Toronto Pearson International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht RV1734. De terminal waar vlucht RV1734 aankomt uit Toronto is 1. Naast vlucht RV1734 vliegen er nog meer vluchten van Palm Springs naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht 1I798, AC1262, AC1264, AC1734, AC1994, AC1998, AC2014 en F8199.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 997 kilogram per persoon. Dit is 11.08 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht RV1734
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-02-2025 | 11:39 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
20-02-2025 | 12:57 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
19-02-2025 | 13:02 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
18-02-2025 | 11:30 | 19:03 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
17-02-2025 | 11:30 | 19:03 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-02-2025 | 15:30 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
14-02-2025 | 12:11 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
13-02-2025 | 13:08 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
12-02-2025 | 12:10 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
11-02-2025 | 12:52 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
10-02-2025 | 12:43 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
08-02-2025 | 12:08 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
07-02-2025 | 13:04 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
06-02-2025 | 14:10 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
05-02-2025 | 11:32 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
04-02-2025 | 13:39 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
03-02-2025 | 12:15 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
01-02-2025 | 11:57 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
31-01-2025 | 12:00 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
29-01-2025 | 12:07 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-01-2025 | 11:20 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
25-01-2025 | 12:18 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
24-01-2025 | 12:06 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
22-01-2025 | 11:42 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
20-01-2025 | 11:36 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
18-01-2025 | 13:23 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
17-01-2025 | 11:25 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
15-01-2025 | 11:30 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
13-01-2025 | 11:46 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
11-01-2025 | 13:34 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. |