Vlucht UA771
Vlucht UA771 uitgevoerd door United Airlines is onderweg
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 20:45 19:29
Vlucht UA771 heeft 59 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA771 van vertrekt is 1. De gate is B9. Naast vlucht UA771 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA771
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 19:27 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
20-11-2024 | 19:42 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
19-11-2024 | 19:25 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
18-11-2024 | 19:28 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
17-11-2024 | 19:30 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
15-11-2024 | 19:26 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
14-11-2024 | 19:30 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
13-11-2024 | 19:34 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
12-11-2024 | 19:31 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
11-11-2024 | 19:28 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
10-11-2024 | 19:29 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
09-11-2024 | 19:41 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
08-11-2024 | 19:58 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
07-11-2024 | 19:26 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
06-11-2024 | 20:18 | 23:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
05-11-2024 | 19:43 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
04-11-2024 | 19:35 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
03-11-2024 | 19:25 | 21:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
02-11-2024 | 19:35 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
01-11-2024 | 19:30 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. |