Vlucht UA1398
Vlucht UA1398 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1398 aankomt uit Chicago is 1. De gate is C26. Naast vlucht UA1398 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1398
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 17:43 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
03-02-2025 | 17:46 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
31-01-2025 | 17:52 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
30-01-2025 | 17:50 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
29-01-2025 | 17:47 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
28-01-2025 | 17:48 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
27-01-2025 | 17:47 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
24-01-2025 | 18:02 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
23-01-2025 | 18:37 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
22-01-2025 | 18:11 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
21-01-2025 | 17:44 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
20-01-2025 | 17:53 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
17-01-2025 | 17:52 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
16-01-2025 | 19:17 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
15-01-2025 | 21:25 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
14-01-2025 | 17:59 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
13-01-2025 | 17:45 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20. | ||||
10-01-2025 | 18:26 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
09-01-2025 | 18:25 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20. | ||||
08-01-2025 | 17:48 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
07-01-2025 | 17:46 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
06-01-2025 | 19:27 | 20:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
05-01-2025 | 18:00 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
03-01-2025 | 17:53 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
02-01-2025 | 17:37 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
01-01-2025 | 17:43 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
30-12-2024 | 17:37 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
29-12-2024 | 17:52 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
27-12-2024 | 17:52 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
26-12-2024 | 17:40 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. |