Vlucht QF3164

Vlucht QF3164 uitgevoerd door Qantas Airways is geland

Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport

Vertrokken: 13:41 11:00

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 14:47 11:43


QF3164 is een codeshared vlucht met MQ3746 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qantas Airways. Naast vlucht QF3164 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.

Voorgaande vluchten van vlucht QF3164

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202413:4114:47geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B34 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3.
18-11-202410:5211:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A.
17-11-202411:0511:35geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20.
15-11-202413:0113:35geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
14-11-202410:5711:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
11-11-202410:5611:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4.
10-11-202410:5911:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2.
08-11-202413:0613:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22.
07-11-202410:4711:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A.
05-11-202410:4011:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8.
06-10-202416:5717:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8.
05-10-202416:2217:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9.
04-10-202416:5717:39geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15.
03-10-202417:0718:01geland
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8.
02-10-202416:4417:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10.
01-10-202416:4217:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B.
30-09-202416:5417:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8.
29-09-202416:5117:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6.
28-09-202416:2317:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15.
27-09-202418:1119:02geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12.
26-09-202416:5517:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6.
25-09-202416:3517:57geland
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10.
24-09-202416:4517:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A.
23-09-202416:5617:38geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10.
22-09-202416:5717:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5.
21-09-202417:3318:33geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B.
20-09-202416:5218:13geland
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1.
19-09-202416:5417:44geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4.
18-09-202416:3917:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6.
17-09-202416:3817:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8.
Vlucht QF3164 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 41 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 49 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QF3164 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top