Vlucht NH7443
Vlucht NH7443 uitgevoerd door All Nippon Airways is gepland
NH7443 is een codeshared vlucht met UA708 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7443 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E14. Naast vlucht NH7443 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7443
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 06:55 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C18. | ||||
20-01-2025 | 07:43 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
19-01-2025 | 06:55 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
18-01-2025 | 06:56 | 07:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
17-01-2025 | 07:07 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
16-01-2025 | 11:24 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
15-01-2025 | 06:54 | 07:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
14-01-2025 | 06:53 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
13-01-2025 | 06:53 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
12-01-2025 | 06:54 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
11-01-2025 | 06:58 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15. | ||||
10-01-2025 | 07:05 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
09-01-2025 | 06:54 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
08-01-2025 | 06:50 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
07-01-2025 | 06:57 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
06-01-2025 | 11:34 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 uur vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
05-01-2025 | 07:17 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
04-01-2025 | 07:08 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
03-01-2025 | 07:05 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
02-01-2025 | 07:07 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
01-01-2025 | 07:11 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
31-12-2024 | 07:06 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
30-12-2024 | 07:08 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
29-12-2024 | 07:03 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
28-12-2024 | 07:06 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
27-12-2024 | 07:05 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
26-12-2024 | 07:22 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
25-12-2024 | 07:03 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
24-12-2024 | 07:03 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
23-12-2024 | 07:07 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. |