Vlucht NH7443

Vlucht NH7443 uitgevoerd door All Nippon Airways is gepland

Vertrekt van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport

Vertrekt: 07:00

Aankomst op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 07:55


NH7443 is een codeshared vlucht met UA708 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7443 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E14. Naast vlucht NH7443 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.

Voorgaande vluchten van vlucht NH7443

DatumVertrekAankomstStatus
21-01-202506:5507:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C18.
20-01-202507:4308:34geland
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23.
19-01-202506:5507:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10.
18-01-202506:5607:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8.
17-01-202507:0708:02geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
16-01-202511:2412:34geland
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9.
15-01-202506:5407:43geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17.
14-01-202506:5307:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16.
13-01-202506:5307:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11.
12-01-202506:5407:57geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26.
11-01-202506:5808:08geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15.
10-01-202507:0508:04geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26.
09-01-202506:5407:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7.
08-01-202506:5007:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5.
07-01-202506:5707:56geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21.
06-01-202511:3413:03geland
De vlucht had op op deze dag 5 uur vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21.
05-01-202507:1708:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
04-01-202507:0807:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25.
03-01-202507:0508:16geland
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
02-01-202507:0708:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7.
01-01-202507:1107:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19.
31-12-202407:0608:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19.
30-12-202407:0807:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24.
29-12-202407:0307:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
28-12-202407:0607:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19.
27-12-202407:0507:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16.
26-12-202407:2208:13geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4.
25-12-202407:0307:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4.
24-12-202407:0307:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1.
23-12-202407:0707:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10.
Vlucht NH7443 had op 06-01-2025 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 5 uur te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 1 uur en 6 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van NH7443 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top