Vlucht CM1425
Vlucht CM1425 uitgevoerd door Copa Airlines is gepland
CM1425 is een codeshared vlucht met YX3461 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Copa Airlines. De terminal waar vlucht CM1425 aankomt uit Chicago is 1. De gate is C6. Naast vlucht CM1425 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CM1425
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-01-2025 | 08:47 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
15-01-2025 | 08:45 | 09:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
10-01-2025 | 08:54 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
08-01-2025 | 08:57 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
05-01-2025 | 08:07 | 08:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
03-01-2025 | 08:08 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
29-12-2024 | 08:17 | 09:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
27-12-2024 | 08:11 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
22-12-2024 | 08:10 | 08:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
20-12-2024 | 08:03 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
18-12-2024 | 08:44 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
15-12-2024 | 08:51 | 09:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
13-12-2024 | 09:19 | 10:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
11-12-2024 | 09:09 | 09:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
08-12-2024 | 08:49 | 09:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
06-12-2024 | 08:48 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
04-12-2024 | 08:43 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
01-12-2024 | 08:49 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F27. | ||||
29-11-2024 | 08:47 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
27-11-2024 | 08:43 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
24-11-2024 | 08:41 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
22-11-2024 | 08:45 | 09:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
20-11-2024 | 08:43 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
17-11-2024 | 08:54 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
15-11-2024 | 08:42 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
13-11-2024 | 08:50 | 09:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A16 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
10-11-2024 | 08:48 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
06-11-2024 | 08:44 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
03-11-2024 | 08:43 | 09:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
01-11-2024 | 08:40 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. |