Vlucht SK3891
Vlucht SK3891 uitgevoerd door SAS is gepland
SK3891 is een codeshared vlucht met YX5774 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar New York is hemelsbreed 546 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. De terminal waar vlucht SK3891 aankomt uit New York is 4. De gate is B53. Naast vlucht SK3891 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4649, 9E4731, 9E4749, 9E4805, 9E4809, 9E4820, 9E4838 en 9E4944.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 163 kilogram per persoon. Dit is 1.81 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK3891
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 06:57 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C57 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. | ||||
20-01-2025 | 07:26 | 09:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C61 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
19-01-2025 | 06:58 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D80 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. | ||||
18-01-2025 | 07:02 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D86 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
17-01-2025 | 06:56 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C57 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
16-01-2025 | 06:57 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C61 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
15-01-2025 | 07:10 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C61 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
14-01-2025 | 06:54 | 08:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C61 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
13-01-2025 | 07:01 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
12-01-2025 | 07:02 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D86 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B42. | ||||
11-01-2025 | 07:00 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D86 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
10-01-2025 | 06:55 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
09-01-2025 | 06:53 | 08:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D88 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
08-01-2025 | 07:03 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
07-01-2025 | 06:58 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D88 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
06-01-2025 | 07:05 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D88 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B47. | ||||
05-01-2025 | 06:55 | 08:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B49. | ||||
20-12-2024 | 06:52 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
19-12-2024 | 06:50 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D88 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
18-12-2024 | 06:52 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D88 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
17-12-2024 | 06:51 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C57 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
16-12-2024 | 06:50 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B47. | ||||
15-12-2024 | 06:57 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C55 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
14-12-2024 | 06:55 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
13-12-2024 | 07:25 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C55 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
12-12-2024 | 06:58 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
11-12-2024 | 07:07 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C57 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
10-12-2024 | 06:50 | 08:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C57 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
09-12-2024 | 06:58 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D86 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
08-12-2024 | 06:51 | 08:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C61 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. |