Vlucht SK3419
Vlucht SK3419 uitgevoerd door SAS is geland
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 12:30 12:25
SK3419 is een codeshared vlucht met YX5769 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar New York is hemelsbreed 546 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. Naast vlucht SK3419 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4649, 9E4731, 9E4749, 9E4805, 9E4809, 9E4820, 9E4838 en 9E5023.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 163 kilogram per persoon. Dit is 1.81 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK3419
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 12:30 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
23-11-2024 | 12:16 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B55. | ||||
22-11-2024 | 12:17 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
21-11-2024 | 12:18 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
20-11-2024 | 12:16 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B35. | ||||
19-11-2024 | 12:17 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
18-11-2024 | 12:20 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B49. | ||||
17-11-2024 | 12:20 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
16-11-2024 | 13:04 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
15-11-2024 | 12:10 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
14-11-2024 | 12:17 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
13-11-2024 | 12:14 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B46. | ||||
12-11-2024 | 12:20 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B47. | ||||
11-11-2024 | 12:13 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B46. | ||||
10-11-2024 | 12:14 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
09-11-2024 | 12:22 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D80 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
08-11-2024 | 12:18 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
07-11-2024 | 12:15 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
06-11-2024 | 12:13 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
05-11-2024 | 12:14 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D80 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
04-11-2024 | 12:15 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
03-11-2024 | 12:15 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
02-11-2024 | 12:12 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D80 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
01-11-2024 | 12:18 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
31-10-2024 | 12:17 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D82 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
30-10-2024 | 12:13 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
29-10-2024 | 12:15 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48. | ||||
28-10-2024 | 12:16 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
27-10-2024 | 12:12 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D84 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
26-10-2024 | 12:15 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D80 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. |