Vlucht QR9149 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
QR9149 is een codeshared vlucht met AA410 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9149 van vertrekt is B. De gate is B4. De terminal waar vlucht QR9149 aankomt uit Chicago is 3. De gate is K5. Naast vlucht QR9149 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1043, AA1062, AA1071, AA1087 en AA1097.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9149
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 11:30 | 12:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
17-05-2024 | 18:40 | 20:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
16-05-2024 | 18:55 | 20:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
15-05-2024 | 18:23 | 19:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
14-05-2024 | 19:35 | 20:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-05-2024 | 18:53 | 20:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
12-05-2024 | 18:26 | 19:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
11-05-2024 | 18:27 | 19:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
10-05-2024 | 18:25 | 19:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
09-05-2024 | 18:29 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
08-05-2024 | 18:37 | 20:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
07-05-2024 | 18:26 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
05-05-2024 | 18:24 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
04-05-2024 | 18:21 | 21:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
03-05-2024 | 18:25 | 19:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
02-05-2024 | 19:54 | 21:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
01-05-2024 | 18:26 | 19:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
30-04-2024 | 18:23 | 19:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
29-04-2024 | 18:22 | 19:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
28-04-2024 | 18:23 | 19:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
27-04-2024 | 18:23 | 19:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
26-04-2024 | 18:29 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
25-04-2024 | 18:24 | 19:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
24-04-2024 | 18:21 | 20:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
23-04-2024 | 18:23 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
22-04-2024 | 18:24 | 19:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
21-04-2024 | 18:23 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
20-04-2024 | 18:22 | 19:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
19-04-2024 | 18:25 | 19:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
18-04-2024 | 18:24 | 19:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. |