Vlucht QR2205
Vlucht QR2205 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR2205 is een codeshared vlucht met AA490 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR2205 van vertrekt is C. De gate is C24. Naast vlucht QR2205 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2205
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 18:04 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
18-11-2024 | 18:30 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
17-11-2024 | 18:34 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
15-11-2024 | 18:31 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
14-11-2024 | 19:23 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
12-11-2024 | 18:45 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
11-11-2024 | 18:38 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
10-11-2024 | 18:46 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
08-11-2024 | 18:10 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
07-11-2024 | 19:02 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B15 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. |