Vlucht NZ2744
Vlucht NZ2744 uitgevoerd door Air New Zealand is geland
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 12:03 12:15
NZ2744 is een codeshared vlucht met UA539 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ2744 van vertrekt is D. De gate is D3. Naast vlucht NZ2744 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2744
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:03 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
20-11-2024 | 11:59 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B16. | ||||
19-11-2024 | 18:32 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
17-11-2024 | 18:33 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
16-11-2024 | 11:48 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
15-11-2024 | 12:09 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
14-11-2024 | 13:03 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
13-11-2024 | 13:25 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
12-11-2024 | 12:08 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
11-11-2024 | 12:11 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
09-11-2024 | 17:31 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
08-11-2024 | 12:15 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
07-11-2024 | 12:12 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
06-11-2024 | 12:08 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
05-11-2024 | 12:18 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
04-11-2024 | 12:09 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
03-11-2024 | 12:45 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
01-11-2024 | 12:06 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
31-10-2024 | 16:56 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
29-10-2024 | 12:07 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
28-10-2024 | 12:20 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
27-10-2024 | 12:06 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
26-10-2024 | 11:53 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
22-10-2024 | 16:55 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
21-10-2024 | 16:53 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
20-10-2024 | 16:52 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
19-10-2024 | 11:59 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
14-10-2024 | 16:48 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
13-10-2024 | 17:04 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
12-10-2024 | 16:55 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. |