Vlucht NH7595
Vlucht NH7595 uitgevoerd door All Nippon Airways is gepland
NH7595 is een codeshared vlucht met UA408 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7595 van vertrekt is D. De gate is D11. De terminal waar vlucht NH7595 aankomt uit Chicago is 1. De gate is B7. Naast vlucht NH7595 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7595
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 12:06 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
21-11-2024 | 10:01 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
19-11-2024 | 12:27 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
18-11-2024 | 10:00 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
16-11-2024 | 11:48 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
15-11-2024 | 10:08 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
14-11-2024 | 13:03 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
13-11-2024 | 10:01 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
11-11-2024 | 12:11 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
08-11-2024 | 12:15 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
07-11-2024 | 10:04 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
05-11-2024 | 10:16 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
03-11-2024 | 12:45 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
02-11-2024 | 11:45 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
01-11-2024 | 12:06 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
31-10-2024 | 10:08 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B16. | ||||
30-10-2024 | 12:04 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20. | ||||
29-10-2024 | 12:07 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
28-10-2024 | 12:20 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
27-10-2024 | 12:06 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
25-10-2024 | 10:01 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
24-10-2024 | 09:56 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
23-10-2024 | 10:17 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
22-10-2024 | 09:56 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
20-10-2024 | 10:03 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
19-10-2024 | 10:01 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
18-10-2024 | 09:58 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
17-10-2024 | 09:56 | 10:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
16-10-2024 | 09:54 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
14-10-2024 | 09:59 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. |