Vlucht IB4771
Vlucht IB4771 uitgevoerd door Iberia is onderweg
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 21:48 21:20
De vlucht heeft inmiddels 24% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 57 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht IB4771 heeft 28 minuten vertraging.
IB4771 is een codeshared vlucht met AA2554 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. De terminal waar vlucht IB4771 van vertrekt is A. De gate is 3. Naast vlucht IB4771 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht IB4771
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:10 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C26 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
19-11-2024 | 21:10 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
18-11-2024 | 21:16 | 22:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
17-11-2024 | 21:14 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
16-11-2024 | 21:11 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
15-11-2024 | 21:19 | 22:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
14-11-2024 | 21:14 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
13-11-2024 | 21:11 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
12-11-2024 | 21:13 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
11-11-2024 | 21:10 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
10-11-2024 | 21:17 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
09-11-2024 | 21:10 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
08-11-2024 | 21:10 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
07-11-2024 | 21:13 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
06-11-2024 | 21:09 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
26-10-2024 | 16:18 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
06-10-2024 | 21:00 | 22:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
04-10-2024 | 15:59 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
03-10-2024 | 15:46 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
02-10-2024 | 15:33 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
01-10-2024 | 15:39 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
30-09-2024 | 15:32 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
29-09-2024 | 15:36 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
28-09-2024 | 15:37 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
27-09-2024 | 16:02 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
26-09-2024 | 15:39 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
25-09-2024 | 15:33 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
24-09-2024 | 15:36 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
23-09-2024 | 16:43 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
22-09-2024 | 17:28 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. |