Vlucht CX7524
Vlucht CX7524 uitgevoerd door Cathay Pacific Airways is geland
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 10:42 10:50
Vlucht CX7524 heeft 17 minuten vertraging.
CX7524 is een codeshared vlucht met AA1920 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Cathay Pacific Airways. De terminal waar vlucht CX7524 van vertrekt is B. De gate is B9. Naast vlucht CX7524 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CX7524
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:42 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
19-11-2024 | 10:58 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C26 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
17-11-2024 | 10:40 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
16-11-2024 | 10:38 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
15-11-2024 | 11:04 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C26 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
14-11-2024 | 10:45 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
12-11-2024 | 10:41 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
10-11-2024 | 10:40 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
09-11-2024 | 11:28 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
08-11-2024 | 10:45 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
07-11-2024 | 11:42 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 18 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
05-11-2024 | 10:41 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
03-11-2024 | 10:49 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
02-11-2024 | 12:03 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
01-11-2024 | 12:05 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
31-10-2024 | 12:13 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K3. | ||||
29-10-2024 | 12:02 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
27-10-2024 | 12:10 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
26-10-2024 | 11:59 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
25-10-2024 | 12:07 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
24-10-2024 | 12:01 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
22-10-2024 | 12:23 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
20-10-2024 | 12:03 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
19-10-2024 | 11:58 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
18-10-2024 | 12:18 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
17-10-2024 | 12:05 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
15-10-2024 | 12:03 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
13-10-2024 | 13:16 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 21 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
12-10-2024 | 11:06 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
11-10-2024 | 12:06 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 18 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. |