Vlucht BA5419
Vlucht BA5419 uitgevoerd door British Airways is geland
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 13:38 13:45
Vlucht BA5419 heeft 18 minuten vertraging.
BA5419 is een codeshared vlucht met AA470 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA5419 van vertrekt is C. De gate is C25. Naast vlucht BA5419 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5419
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:38 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
20-11-2024 | 13:34 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
19-11-2024 | 13:34 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
18-11-2024 | 17:18 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C31 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
17-11-2024 | 13:47 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
16-11-2024 | 13:35 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
15-11-2024 | 13:47 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
14-11-2024 | 13:48 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
13-11-2024 | 14:21 | 15:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
12-11-2024 | 13:41 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
11-11-2024 | 13:41 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
10-11-2024 | 13:44 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
09-11-2024 | 13:40 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
08-11-2024 | 13:39 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
07-11-2024 | 15:48 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
06-11-2024 | 13:38 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
05-11-2024 | 13:37 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
04-11-2024 | 15:16 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
03-11-2024 | 15:17 | 16:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
02-11-2024 | 14:07 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
01-11-2024 | 14:10 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
31-10-2024 | 14:03 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
30-10-2024 | 14:12 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
29-10-2024 | 14:52 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C21 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
27-10-2024 | 14:06 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C30 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
26-10-2024 | 14:10 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
25-10-2024 | 14:08 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
24-10-2024 | 14:10 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
23-10-2024 | 14:09 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
22-10-2024 | 14:08 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B15 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. |