Vlucht AS4257

Vlucht AS4257 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland

Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Vertrokken: 13:38 13:45

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 15:32 15:14


AS4257 is een codeshared vlucht met AA470 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS4257 van vertrekt is C. De gate is C25. Naast vlucht AS4257 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.

Voorgaande vluchten van vlucht AS4257

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202413:3815:32geland
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B.
20-11-202413:3414:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12.
19-11-202413:3414:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A.
18-11-202417:1819:14geland
De vlucht had op op deze dag 4 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C31 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6.
17-11-202413:4714:54geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10.
16-11-202413:3514:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8.
15-11-202413:4714:55geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10.
14-11-202413:4814:52geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8.
13-11-202414:2115:37geland
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5.
12-11-202413:4114:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15.
11-11-202413:4114:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5.
10-11-202413:4414:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6.
09-11-202413:4014:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12.
08-11-202413:3914:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8.
07-11-202415:4817:12geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12.
06-11-202413:3814:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9.
05-11-202413:3714:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10.
Vlucht AS4257 had op 18-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 4 uur te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 17 vluchten is 58 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AS4257 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top