Vlucht AC3009 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 16:11 16:15
AC3009 is een codeshared vlucht met UA1776 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3009 van vertrekt is D. De gate is D9. Naast vlucht AC3009 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1043, AA1062, AA1071, AA1087 en AA1097.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3009
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 16:11 | 17:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
17-05-2024 | 16:14 | 17:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
16-05-2024 | 16:08 | 17:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
15-05-2024 | 16:08 | 17:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
14-05-2024 | 16:14 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
13-05-2024 | 16:15 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
12-05-2024 | 16:27 | 17:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
11-05-2024 | 18:21 | 19:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
10-05-2024 | 16:16 | 17:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
09-05-2024 | 16:16 | 17:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
08-05-2024 | 16:07 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
07-05-2024 | 17:09 | 18:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
06-05-2024 | 18:52 | 20:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
05-05-2024 | 16:14 | 17:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
04-05-2024 | 16:08 | 17:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
03-05-2024 | 18:45 | 19:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C7. | ||||
02-05-2024 | 16:14 | 18:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
01-05-2024 | 16:16 | 17:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
30-04-2024 | 16:13 | 17:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
29-04-2024 | 16:26 | 17:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
28-04-2024 | 16:09 | 17:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
27-04-2024 | 17:23 | 18:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
26-04-2024 | 18:26 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
25-04-2024 | 18:41 | 20:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
24-04-2024 | 16:36 | 17:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
23-04-2024 | 17:29 | 18:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
22-04-2024 | 16:06 | 17:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
21-04-2024 | 19:13 | 20:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
20-04-2024 | 16:08 | 17:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
19-04-2024 | 16:06 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. |