Vlucht AC3008
Vlucht AC3008 uitgevoerd door Air Canada is gepland
AC3008 is een codeshared vlucht met UA2386 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3008 van vertrekt is D. De gate is D11. Naast vlucht AC3008 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3008
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 18:48 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
21-11-2024 | 20:16 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
20-11-2024 | 17:02 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
18-11-2024 | 10:00 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
17-11-2024 | 16:59 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
16-11-2024 | 10:00 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
15-11-2024 | 18:44 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
14-11-2024 | 17:25 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
13-11-2024 | 17:02 | 18:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
12-11-2024 | 16:58 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
11-11-2024 | 17:08 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15. | ||||
10-11-2024 | 17:05 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
09-11-2024 | 10:05 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
08-11-2024 | 17:55 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
07-11-2024 | 19:07 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
06-11-2024 | 17:23 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
04-11-2024 | 17:04 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
03-11-2024 | 18:33 | 20:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
02-11-2024 | 16:58 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
01-11-2024 | 16:59 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
31-10-2024 | 18:30 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
30-10-2024 | 06:21 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
28-10-2024 | 17:05 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
27-10-2024 | 16:58 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
26-10-2024 | 09:55 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
25-10-2024 | 18:20 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
24-10-2024 | 18:20 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
23-10-2024 | 18:21 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
22-10-2024 | 18:21 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B17. | ||||
21-10-2024 | 18:19 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. |