Vlucht AA470
Vlucht AA470 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 13:38 13:45
De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA470 van vertrekt is C. De gate is C25. Naast vlucht AA470 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA470
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:38 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
20-11-2024 | 13:34 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
19-11-2024 | 13:34 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
18-11-2024 | 17:18 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C31 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
17-11-2024 | 13:47 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
16-11-2024 | 13:35 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
15-11-2024 | 13:47 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
14-11-2024 | 13:48 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
13-11-2024 | 14:21 | 15:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
12-11-2024 | 13:41 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
11-11-2024 | 13:41 | 14:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
10-11-2024 | 13:44 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
09-11-2024 | 13:40 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
08-11-2024 | 13:39 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
07-11-2024 | 15:48 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C25 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
06-11-2024 | 13:38 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
05-11-2024 | 13:37 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. |