Vlucht AA2554
Vlucht AA2554 uitgevoerd door American Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA2554 van vertrekt is B. De gate is B7. Naast vlucht AA2554 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1032, AA1043, AA1062, AA1071 en AA1087.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2554
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 21:17 | 22:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
22-11-2024 | 21:18 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
21-11-2024 | 21:48 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
20-11-2024 | 21:10 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C26 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
19-11-2024 | 21:10 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
18-11-2024 | 21:16 | 22:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 3 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
17-11-2024 | 21:14 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
16-11-2024 | 21:11 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
15-11-2024 | 21:19 | 22:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
14-11-2024 | 21:14 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. | ||||
13-11-2024 | 21:11 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
12-11-2024 | 21:13 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
11-11-2024 | 21:10 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
10-11-2024 | 21:17 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
09-11-2024 | 21:10 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
08-11-2024 | 21:10 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
07-11-2024 | 21:13 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
06-11-2024 | 21:09 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. |