Vlucht MH9560
Vlucht MH9560 uitgevoerd door Malaysia Airlines is onderweg
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 15:31 15:35
De vlucht heeft inmiddels 39% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 51 minuten arriveert op de luchthaven in Miami. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
MH9560 is een codeshared vlucht met AA2358 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Miami is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malaysia Airlines. De terminal waar vlucht MH9560 van vertrekt is C. De gate is C22. Naast vlucht MH9560 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I154, 1I205, 1I237, 1I243, 1I460, 1I534, 1I538 en 1I572.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MH9560
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 15:29 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
19-11-2024 | 15:27 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
18-11-2024 | 15:23 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D5. | ||||
17-11-2024 | 15:36 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
16-11-2024 | 15:32 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E4. | ||||
15-11-2024 | 15:31 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
14-11-2024 | 15:38 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
13-11-2024 | 15:27 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
12-11-2024 | 15:30 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
11-11-2024 | 15:43 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
10-11-2024 | 15:28 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D27. | ||||
09-11-2024 | 15:34 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D20. | ||||
08-11-2024 | 15:32 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
07-11-2024 | 15:34 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
06-11-2024 | 15:34 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
05-11-2024 | 15:31 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D14. | ||||
04-11-2024 | 15:44 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
03-11-2024 | 18:44 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
02-11-2024 | 18:44 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D33. | ||||
01-11-2024 | 18:43 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
31-10-2024 | 18:38 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
30-10-2024 | 18:51 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D24. | ||||
29-10-2024 | 18:43 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D7. | ||||
28-10-2024 | 18:38 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
27-10-2024 | 19:30 | 22:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B15 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
26-10-2024 | 18:40 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
25-10-2024 | 18:54 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
24-10-2024 | 19:18 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
23-10-2024 | 18:41 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
22-10-2024 | 18:40 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D14. |