Vlucht U23318
Vlucht U23318 uitgevoerd door easyJet is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 68% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 48 minuten arriveert op de luchthaven in Edinburgh. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht U23318 heeft 13 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Paphos (Paphos International Airport) naar Edinburgh (Edinburgh Airport) is 4 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Paphos naar Edinburgh is hemelsbreed 3596 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door EasyJet. Naast vlucht U23318 vliegen er nog meer vluchten van Paphos naar Edinburgh. Dit zijn vlucht LS798 en U26946.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1070 kilogram per persoon. Dit is 11.89 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht U23318
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 13:07 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 uur en 20 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 18:57 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 18:46 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 18:28 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 19:05 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 18:34 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 18:39 | 21:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 21:55 | 01:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 22:10 | 01:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-10-2024 | 21:45 | 00:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-10-2024 | 22:14 | 01:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
12-10-2024 | 21:51 | 01:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
09-10-2024 | 22:53 | 01:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. | ||||
05-10-2024 | 22:16 | 01:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-10-2024 | 22:46 | 01:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. | ||||
28-09-2024 | 21:45 | 00:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-09-2024 | 22:11 | 01:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
21-09-2024 | 22:33 | 01:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
18-09-2024 | 22:26 | 01:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
14-09-2024 | 21:55 | 01:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-09-2024 | 22:55 | 02:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. | ||||
07-09-2024 | 22:07 | 01:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-09-2024 | 23:36 | 02:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. | ||||
31-08-2024 | 22:29 | 01:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
28-08-2024 | 22:49 | 01:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
24-08-2024 | 22:01 | 00:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-08-2024 | 22:27 | 01:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
17-08-2024 | 23:08 | 02:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. | ||||
14-08-2024 | 22:41 | 02:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. | ||||
10-08-2024 | 22:09 | 01:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. |