Vlucht UA8474
Vlucht UA8474 uitgevoerd door United Airlines is gepland
Vlucht UA8474 heeft 2 uur en 6 minuten vertraging.
UA8474 is een codeshared vlucht met AC504 uitgevoerd door Air Canada. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Toronto is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA8474 van vertrekt is 2. De gate is E2. Naast vlucht UA8474 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht 7L1784, AA1747, AA3080, AA3110, AA3236, AA3245, AA3604 en AA3606.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA8474
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:01 | 16:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
19-11-2024 | 14:09 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F66. | ||||
18-11-2024 | 14:28 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
17-11-2024 | 14:04 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F32. | ||||
16-11-2024 | 14:01 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
15-11-2024 | 13:57 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
14-11-2024 | 14:21 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
13-11-2024 | 14:07 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
12-11-2024 | 14:39 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
11-11-2024 | 14:04 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
10-11-2024 | 14:23 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
09-11-2024 | 14:01 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F32. | ||||
08-11-2024 | 14:04 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F66. | ||||
07-11-2024 | 13:54 | 16:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F82. | ||||
06-11-2024 | 14:04 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F51. | ||||
05-11-2024 | 14:02 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
04-11-2024 | 14:04 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F32. | ||||
03-11-2024 | 14:17 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F95. | ||||
02-11-2024 | 14:04 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F65. | ||||
01-11-2024 | 15:49 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F53. | ||||
31-10-2024 | 15:19 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
30-10-2024 | 14:12 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F34. | ||||
29-10-2024 | 14:01 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F97. | ||||
28-10-2024 | 14:09 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
27-10-2024 | 14:15 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
26-10-2024 | 14:11 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F62. | ||||
25-10-2024 | 14:09 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F55. | ||||
24-10-2024 | 14:12 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
23-10-2024 | 14:12 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
22-10-2024 | 14:06 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F55. |