Vlucht QF3337
Vlucht QF3337 uitgevoerd door Qantas Airways is gepland
QF3337 is een codeshared vlucht met MQ3608 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Toronto is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qantas Airways. De terminal waar vlucht QF3337 van vertrekt is 3. De gate is L3. Naast vlucht QF3337 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht 7L1784, AA1747, AA3080, AA3110, AA3236, AA3245, AA3604 en AA3606.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QF3337
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 16:33 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A7. | ||||
22-11-2024 | 16:41 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B16. | ||||
21-11-2024 | 18:38 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
20-11-2024 | 16:41 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L10A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A7. | ||||
19-11-2024 | 16:41 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B12. | ||||
18-11-2024 | 16:53 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
17-11-2024 | 16:36 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
16-11-2024 | 16:38 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H3A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
15-11-2024 | 17:20 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
14-11-2024 | 16:53 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
13-11-2024 | 23:06 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H3A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
12-11-2024 | 16:42 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A7. | ||||
11-11-2024 | 17:02 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A7. | ||||
10-11-2024 | 16:50 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B16. | ||||
09-11-2024 | 16:42 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
08-11-2024 | 16:36 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A16. | ||||
07-11-2024 | 16:48 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B16. | ||||
06-11-2024 | 16:44 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B16. | ||||
05-11-2024 | 16:36 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L6B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A8. | ||||
03-11-2024 | 18:19 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B8. | ||||
01-11-2024 | 18:27 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L6A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B9. | ||||
28-10-2024 | 18:23 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L10A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B8. | ||||
27-10-2024 | 18:22 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B8. | ||||
25-10-2024 | 18:16 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A8. | ||||
24-10-2024 | 18:12 | 19:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A8. | ||||
21-10-2024 | 18:41 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A8. | ||||
20-10-2024 | 18:21 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A8. | ||||
18-10-2024 | 18:48 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L6B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A7. | ||||
17-10-2024 | 18:39 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L10A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A7. | ||||
14-10-2024 | 18:58 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L6B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate B9. |