Vlucht AS4246
Vlucht AS4246 uitgevoerd door Alaska Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 15% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 43 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AS4246 heeft 1 uur en 59 minuten vertraging.
AS4246 is een codeshared vlucht met MQ3606 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Toronto (Toronto Pearson International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Toronto naar Chicago is hemelsbreed 701 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS4246 van vertrekt is 3. De gate is A8. Naast vlucht AS4246 vliegen er nog meer vluchten van Toronto naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 7L1784, AA1747, AA3080, AA3110, AA3236, AA3245, AA3604 en AA3606.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4246
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:46 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L22 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
20-11-2024 | 13:07 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H2 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
19-11-2024 | 13:10 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L6B op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
18-11-2024 | 14:01 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
17-11-2024 | 13:10 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L24 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
16-11-2024 | 13:06 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L20 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
15-11-2024 | 13:20 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G6 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
14-11-2024 | 13:08 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L21 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
13-11-2024 | 13:04 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B13. | ||||
12-11-2024 | 13:10 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G10 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
11-11-2024 | 13:12 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L24 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. | ||||
10-11-2024 | 13:01 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
09-11-2024 | 13:09 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L6B op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
08-11-2024 | 13:10 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L21 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
07-11-2024 | 14:24 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L10A op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
06-11-2024 | 13:12 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
04-11-2024 | 13:16 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L22 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
03-11-2024 | 13:10 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L9 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
02-11-2024 | 13:19 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L4 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B16. | ||||
01-11-2024 | 13:14 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H2 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B13. | ||||
30-10-2024 | 13:12 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G12 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
29-10-2024 | 13:22 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L22 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
28-10-2024 | 13:16 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G10 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
27-10-2024 | 13:48 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G17 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
26-10-2024 | 15:08 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H3A op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. | ||||
25-10-2024 | 15:16 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H3A op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
24-10-2024 | 15:03 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L20 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
23-10-2024 | 15:01 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L24 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A7. | ||||
22-10-2024 | 15:01 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L10B op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A8. | ||||
21-10-2024 | 15:05 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L3 op Toronto is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. |