Vlucht QR7860
Vlucht QR7860 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR7860 is een codeshared vlucht met AA1834 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Tampa (Tampa International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Tampa is hemelsbreed 1631 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR7860 van vertrekt is 3. De gate is K12. Naast vlucht QR7860 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Tampa. Dit zijn onder andere vlucht AA1101, AA1148, AA1421, AA1520, AA1557, AA1834, AA2409 en AA2455.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 485 kilogram per persoon. Dit is 5.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR7860
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:04 | 21:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F79. | ||||
19-11-2024 | 18:03 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F86. | ||||
18-11-2024 | 17:02 | 20:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F85. | ||||
17-11-2024 | 17:04 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F78. | ||||
16-11-2024 | 17:56 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F79. | ||||
15-11-2024 | 17:01 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F80. | ||||
14-11-2024 | 18:16 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F81. | ||||
13-11-2024 | 18:01 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F86. | ||||
12-11-2024 | 17:58 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F78. | ||||
11-11-2024 | 17:08 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F90. | ||||
10-11-2024 | 17:02 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F90. | ||||
09-11-2024 | 18:13 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F90. | ||||
08-11-2024 | 18:09 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F83. | ||||
07-11-2024 | 17:52 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F85. | ||||
06-11-2024 | 18:15 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F78. | ||||
05-11-2024 | 18:18 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate F87. |