Vlucht QR8827
Vlucht QR8827 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 06:12 06:20
Vlucht QR8827 heeft 49 minuten vertraging.
QR8827 is een codeshared vlucht met AS333 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Seattle is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR8827 van vertrekt is 2. De gate is E17. Naast vlucht QR8827 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Seattle. Dit zijn onder andere vlucht AA1143, AA1240, AA1525, AA1812, AA1987, AA2178, AA2360 en AA2398.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR8827
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 06:12 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N19. | ||||
20-11-2024 | 07:00 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
19-11-2024 | 06:52 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
18-11-2024 | 06:12 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N11. | ||||
17-11-2024 | 06:12 | 08:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C17. | ||||
16-11-2024 | 06:53 | 09:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N6. | ||||
15-11-2024 | 06:06 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N1. | ||||
14-11-2024 | 06:10 | 08:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
13-11-2024 | 06:51 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate S4. | ||||
12-11-2024 | 06:59 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N8. | ||||
11-11-2024 | 07:41 | 10:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N9. | ||||
10-11-2024 | 06:22 | 08:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D3. | ||||
09-11-2024 | 06:55 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
08-11-2024 | 06:19 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N18. | ||||
07-11-2024 | 06:09 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N3. | ||||
06-11-2024 | 06:52 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N1. | ||||
05-11-2024 | 07:04 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D20. | ||||
04-11-2024 | 06:12 | 08:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
03-11-2024 | 06:11 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N4. | ||||
02-11-2024 | 06:55 | 09:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
01-11-2024 | 06:09 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
31-10-2024 | 06:10 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N16. | ||||
30-10-2024 | 06:55 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C20. | ||||
29-10-2024 | 06:55 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N19. | ||||
28-10-2024 | 06:12 | 08:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C15. |