Vlucht IB7303
Vlucht IB7303 uitgevoerd door Iberia is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 17:59 17:54
De vlucht heeft inmiddels 20% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 46 minuten arriveert op de luchthaven in Seattle. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht IB7303 heeft 34 minuten vertraging.
IB7303 is een codeshared vlucht met AS353 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Seattle is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. De terminal waar vlucht IB7303 van vertrekt is 2. De gate is E15. Naast vlucht IB7303 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Seattle. Dit zijn onder andere vlucht AA1143, AA1240, AA1525, AA1812, AA1987, AA2178, AA2360 en AA2398.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht IB7303
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:20 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
19-11-2024 | 18:08 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C9. | ||||
18-11-2024 | 18:09 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
17-11-2024 | 17:30 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D20. | ||||
16-11-2024 | 17:38 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N7. | ||||
15-11-2024 | 17:59 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N9. | ||||
14-11-2024 | 18:02 | 21:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N19. | ||||
13-11-2024 | 18:05 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N6. | ||||
12-11-2024 | 18:03 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D2. | ||||
11-11-2024 | 18:00 | 20:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N20. | ||||
10-11-2024 | 17:55 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate S4. | ||||
09-11-2024 | 17:53 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N3. | ||||
08-11-2024 | 17:52 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N6. | ||||
07-11-2024 | 17:58 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N18. | ||||
06-11-2024 | 18:02 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
05-11-2024 | 18:13 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
04-11-2024 | 17:51 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C11. | ||||
03-11-2024 | 18:00 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C20. | ||||
02-11-2024 | 17:48 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N4. | ||||
01-11-2024 | 17:44 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N5. | ||||
31-10-2024 | 18:06 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N7. | ||||
29-10-2024 | 17:56 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
28-10-2024 | 17:47 | 20:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C15. | ||||
27-10-2024 | 17:40 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N2. |