Vlucht UA1928
Vlucht UA1928 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 08:58 08:59
Vlucht UA1928 heeft 1 uur en 28 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar San Diego (San Diego International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar San Diego is hemelsbreed 2768 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1928 van vertrekt is 1. De gate is C19. De terminal waar vlucht UA1928 aankomt uit San Diego is 2. De gate is 41. Naast vlucht UA1928 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar San Diego. Dit zijn onder andere vlucht AA1117, AA1168, AA1244, AA1263, AA1543, AA1663, AA1861 en AA1999.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 824 kilogram per persoon. Dit is 9.15 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1928
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
16-11-2024 | 08:59 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 42. | ||||
09-11-2024 | 08:55 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 40. | ||||
02-11-2024 | 09:10 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 43. |