Vlucht BA5305
Vlucht BA5305 uitgevoerd door British Airways is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 17:41 17:45
BA5305 is een codeshared vlucht met AA1543 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar San Diego (San Diego International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar San Diego is hemelsbreed 2768 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA5305 van vertrekt is 3. De gate is K18. Naast vlucht BA5305 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar San Diego. Dit zijn onder andere vlucht AA1117, AA1168, AA1244, AA1263, AA1543, AA1663, AA1861 en AA1999.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 824 kilogram per persoon. Dit is 9.15 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5305
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 17:41 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 32. | ||||
20-01-2025 | 18:25 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
19-01-2025 | 17:41 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 32. | ||||
18-01-2025 | 17:42 | 19:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 32. | ||||
17-01-2025 | 17:41 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
16-01-2025 | 17:39 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 32. | ||||
15-01-2025 | 18:18 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
14-01-2025 | 17:41 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 29. | ||||
13-01-2025 | 17:45 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 31. | ||||
12-01-2025 | 17:41 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
11-01-2025 | 17:45 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 27. | ||||
10-01-2025 | 17:48 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
09-01-2025 | 17:48 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 27. | ||||
08-01-2025 | 18:42 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 33. | ||||
07-01-2025 | 17:47 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 31. | ||||
06-01-2025 | 19:52 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 25. | ||||
05-01-2025 | 18:33 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 33. | ||||
04-01-2025 | 17:23 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 29. | ||||
03-01-2025 | 17:27 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 25. | ||||
02-01-2025 | 17:25 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 32. | ||||
01-01-2025 | 17:52 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 29. | ||||
31-12-2024 | 17:28 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 25. | ||||
30-12-2024 | 17:11 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 32. | ||||
29-12-2024 | 18:49 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
28-12-2024 | 17:21 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 23. | ||||
27-12-2024 | 17:24 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 27. | ||||
26-12-2024 | 17:09 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 27. | ||||
25-12-2024 | 13:44 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 27. | ||||
24-12-2024 | 15:02 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 29. | ||||
23-12-2024 | 16:49 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 31. |