Vlucht QR7963
Vlucht QR7963 uitgevoerd door Qatar Airways is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 18:54 16:45
De vlucht heeft inmiddels 16% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 37 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht QR7963 heeft 2 uur en 51 minuten vertraging.
QR7963 is een codeshared vlucht met AA2976 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR7963 van vertrekt is 3. De gate is H14. Naast vlucht QR7963 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR7963
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:25 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
19-11-2024 | 16:20 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
18-11-2024 | 16:55 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
17-11-2024 | 16:42 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
16-11-2024 | 16:20 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
15-11-2024 | 16:38 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
14-11-2024 | 17:02 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
13-11-2024 | 16:21 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
12-11-2024 | 16:21 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
11-11-2024 | 16:41 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
10-11-2024 | 16:41 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
09-11-2024 | 16:15 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
08-11-2024 | 16:27 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
07-11-2024 | 16:41 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
06-11-2024 | 16:33 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. |