Vlucht QR2795
Vlucht QR2795 uitgevoerd door Qatar Airways is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 18:09 17:25
Vlucht QR2795 heeft 49 minuten vertraging.
QR2795 is een codeshared vlucht met AA1941 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR2795 van vertrekt is 3. De gate is K18. Naast vlucht QR2795 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2795
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 17:58 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
18-11-2024 | 18:07 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
17-11-2024 | 20:49 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 17:24 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
15-11-2024 | 17:18 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
14-11-2024 | 17:45 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
13-11-2024 | 17:23 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
12-11-2024 | 17:23 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
11-11-2024 | 17:20 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
10-11-2024 | 17:18 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
09-11-2024 | 17:24 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
08-11-2024 | 17:29 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
07-11-2024 | 17:37 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
06-11-2024 | 17:23 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
03-11-2024 | 05:11 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
26-10-2024 | 17:44 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
06-10-2024 | 19:03 | 22:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
05-10-2024 | 18:57 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
04-10-2024 | 18:47 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
03-10-2024 | 18:51 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
02-10-2024 | 18:59 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
01-10-2024 | 18:56 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
30-09-2024 | 18:51 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
29-09-2024 | 19:40 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
28-09-2024 | 19:00 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
27-09-2024 | 19:23 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
26-09-2024 | 19:25 | 22:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate L9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
25-09-2024 | 19:10 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
24-09-2024 | 18:53 | 22:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate L9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
23-09-2024 | 18:53 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. |