Vlucht NZ2745
Vlucht NZ2745 uitgevoerd door Air New Zealand is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 14:23 14:26
NZ2745 is een codeshared vlucht met UA1544 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ2745 van vertrekt is 1. De gate is C22. De terminal waar vlucht NZ2745 aankomt uit Philadelphia is D. De gate is D3. Naast vlucht NZ2745 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2745
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 14:23 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
22-11-2024 | 14:17 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
21-11-2024 | 07:33 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
19-11-2024 | 11:19 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
18-11-2024 | 12:06 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
16-11-2024 | 14:05 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
15-11-2024 | 07:16 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
14-11-2024 | 15:07 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
10-11-2024 | 20:51 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
08-11-2024 | 12:13 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
06-11-2024 | 14:26 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
04-11-2024 | 07:23 | 10:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
03-11-2024 | 18:49 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
01-11-2024 | 07:17 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
30-10-2024 | 18:39 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
29-10-2024 | 07:15 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
28-10-2024 | 07:22 | 10:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
27-10-2024 | 18:21 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
25-10-2024 | 14:01 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
21-10-2024 | 14:15 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C30 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
20-10-2024 | 14:30 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
19-10-2024 | 14:03 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
18-10-2024 | 14:02 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
17-10-2024 | 14:04 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
13-10-2024 | 14:02 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C31 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
12-10-2024 | 14:18 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
11-10-2024 | 13:57 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C26 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
10-10-2024 | 14:00 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C31 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D1. | ||||
09-10-2024 | 14:01 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C31 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
05-10-2024 | 14:06 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. |