Vlucht NZ2743
Vlucht NZ2743 uitgevoerd door Air New Zealand is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 16:32 16:10
Vlucht NZ2743 heeft 38 minuten vertraging.
NZ2743 is een codeshared vlucht met UA221 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ2743 van vertrekt is 1. De gate is B9. Naast vlucht NZ2743 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2743
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 07:19 | 10:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
18-11-2024 | 16:21 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
17-11-2024 | 07:17 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
16-11-2024 | 07:27 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
15-11-2024 | 17:34 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D7. | ||||
14-11-2024 | 07:18 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C30 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
13-11-2024 | 09:43 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
12-11-2024 | 07:29 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
11-11-2024 | 18:30 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
09-11-2024 | 07:20 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
08-11-2024 | 18:26 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
07-11-2024 | 16:01 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
06-11-2024 | 08:12 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
05-11-2024 | 07:18 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
04-11-2024 | 16:00 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
02-11-2024 | 07:20 | 10:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
01-11-2024 | 18:20 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
31-10-2024 | 07:13 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
29-10-2024 | 18:23 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
28-10-2024 | 16:14 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
25-10-2024 | 21:27 | 00:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
24-10-2024 | 21:07 | 00:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
23-10-2024 | 21:08 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
22-10-2024 | 21:07 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
20-10-2024 | 21:46 | 00:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
18-10-2024 | 21:16 | 00:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
17-10-2024 | 21:31 | 00:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
16-10-2024 | 22:00 | 01:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C30 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
15-10-2024 | 21:26 | 00:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
14-10-2024 | 21:05 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. |