Vlucht NZ2737
Vlucht NZ2737 uitgevoerd door Air New Zealand is gepland
Vlucht NZ2737 heeft 1 uur en 46 minuten vertraging.
NZ2737 is een codeshared vlucht met UA1776 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ2737 van vertrekt is 2. De gate is E7. De terminal waar vlucht NZ2737 aankomt uit Philadelphia is D. De gate is D3. Naast vlucht NZ2737 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2737
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:29 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
18-11-2024 | 07:17 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
17-11-2024 | 14:34 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
16-11-2024 | 14:16 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
15-11-2024 | 18:20 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
14-11-2024 | 18:17 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
13-11-2024 | 18:20 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
12-11-2024 | 18:35 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
11-11-2024 | 07:21 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
09-11-2024 | 14:21 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
08-11-2024 | 14:25 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
07-11-2024 | 07:22 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
06-11-2024 | 18:21 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
05-11-2024 | 18:25 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
04-11-2024 | 18:16 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
02-11-2024 | 14:18 | 17:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
01-11-2024 | 14:20 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
31-10-2024 | 16:07 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
30-10-2024 | 07:19 | 10:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
29-10-2024 | 15:00 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
28-10-2024 | 18:20 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
27-10-2024 | 07:18 | 10:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
26-10-2024 | 07:28 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
25-10-2024 | 07:21 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
24-10-2024 | 07:26 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
23-10-2024 | 07:20 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
22-10-2024 | 07:19 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
21-10-2024 | 07:23 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
20-10-2024 | 07:19 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
19-10-2024 | 07:23 | 10:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. |