Vlucht NH7458

Vlucht NH7458 uitgevoerd door All Nippon Airways is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 14:24 14:25
De vlucht heeft inmiddels 35% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 19 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht NH7458 heeft 6 minuten vertraging.
NH7458 is een codeshared vlucht met UA1617 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7458 van vertrekt is 1. De gate is C25. De terminal waar vlucht NH7458 aankomt uit Philadelphia is D. De gate is D11. Naast vlucht NH7458 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7458
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 11:16 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
21-02-2025 | 15:18 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
20-02-2025 | 12:03 | 14:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
19-02-2025 | 11:39 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
18-02-2025 | 18:29 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
17-02-2025 | 11:14 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
16-02-2025 | 11:21 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
15-02-2025 | 14:28 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
14-02-2025 | 11:09 | 14:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
13-02-2025 | 15:07 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D7. | ||||
12-02-2025 | 11:12 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
11-02-2025 | 11:19 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
10-02-2025 | 15:39 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
09-02-2025 | 11:10 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
08-02-2025 | 11:11 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
07-02-2025 | 14:22 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
06-02-2025 | 11:21 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C26 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
05-02-2025 | 18:29 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
04-02-2025 | 11:12 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
03-02-2025 | 11:14 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
02-02-2025 | 14:26 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
01-02-2025 | 11:09 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
31-01-2025 | 11:13 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
30-01-2025 | 14:24 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
29-01-2025 | 14:14 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
28-01-2025 | 11:09 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
27-01-2025 | 14:23 | 17:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
26-01-2025 | 11:13 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
25-01-2025 | 11:15 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
24-01-2025 | 11:29 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. |