Vlucht EK6284
Vlucht EK6284 uitgevoerd door Emirates is gepland
Vlucht EK6284 heeft 1 uur en 46 minuten vertraging.
EK6284 is een codeshared vlucht met UA1776 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. De terminal waar vlucht EK6284 van vertrekt is 2. De gate is E7. De terminal waar vlucht EK6284 aankomt uit Philadelphia is D. De gate is D3. Naast vlucht EK6284 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6284
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:29 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
19-11-2024 | 18:17 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
18-11-2024 | 18:25 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D3. | ||||
17-11-2024 | 18:23 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
16-11-2024 | 18:17 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
15-11-2024 | 18:20 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
14-11-2024 | 18:17 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
13-11-2024 | 18:20 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
12-11-2024 | 18:35 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
11-11-2024 | 18:21 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
10-11-2024 | 20:51 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
09-11-2024 | 18:21 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
08-11-2024 | 18:26 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
07-11-2024 | 18:33 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
06-11-2024 | 18:21 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
05-11-2024 | 18:25 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
04-11-2024 | 18:16 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
03-11-2024 | 18:49 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
02-11-2024 | 18:23 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C26 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D9. | ||||
01-11-2024 | 18:20 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
31-10-2024 | 18:18 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
30-10-2024 | 18:39 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
29-10-2024 | 18:23 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
28-10-2024 | 18:20 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D13. | ||||
27-10-2024 | 18:21 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
26-10-2024 | 18:20 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
25-10-2024 | 18:18 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
24-10-2024 | 18:16 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
23-10-2024 | 18:26 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. | ||||
22-10-2024 | 18:46 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate E16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D11. |