Vlucht CX7565
Vlucht CX7565 uitgevoerd door Cathay Pacific Airways is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 18:54 16:45
Vlucht CX7565 heeft 2 uur en 33 minuten vertraging.
CX7565 is een codeshared vlucht met AA2976 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Cathay Pacific Airways. De terminal waar vlucht CX7565 van vertrekt is 3. De gate is H14. Naast vlucht CX7565 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CX7565
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 16:20 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
17-11-2024 | 16:42 | 19:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
16-11-2024 | 16:20 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
15-11-2024 | 16:38 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
14-11-2024 | 17:02 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
12-11-2024 | 16:21 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
10-11-2024 | 16:41 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
09-11-2024 | 16:15 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
08-11-2024 | 16:27 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
07-11-2024 | 16:41 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
05-11-2024 | 16:38 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
03-11-2024 | 18:42 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
01-11-2024 | 18:39 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C30. | ||||
27-10-2024 | 18:44 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
26-10-2024 | 18:43 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
25-10-2024 | 18:41 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
20-10-2024 | 19:09 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
19-10-2024 | 18:43 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
18-10-2024 | 19:25 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
17-10-2024 | 18:39 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
13-10-2024 | 18:40 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
12-10-2024 | 18:40 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
11-10-2024 | 18:38 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
10-10-2024 | 18:43 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
06-10-2024 | 19:03 | 22:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
05-10-2024 | 18:57 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
04-10-2024 | 18:47 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
03-10-2024 | 18:51 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
01-10-2024 | 18:56 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
29-09-2024 | 19:40 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. |