Vlucht AS4227
Vlucht AS4227 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 15:07 14:55
Vlucht AS4227 heeft 1 uur en 37 minuten vertraging.
AS4227 is een codeshared vlucht met AA2840 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS4227 van vertrekt is 3. De gate is H8. Naast vlucht AS4227 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4227
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:07 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
20-11-2024 | 16:25 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
19-11-2024 | 15:01 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
18-11-2024 | 15:01 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
18-11-2024 | 12:51 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
16-11-2024 | 14:49 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
15-11-2024 | 14:54 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
14-11-2024 | 15:32 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
13-11-2024 | 14:53 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
12-11-2024 | 14:56 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
11-11-2024 | 15:02 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
10-11-2024 | 15:47 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
09-11-2024 | 14:54 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
08-11-2024 | 15:07 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
07-11-2024 | 14:54 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C19. | ||||
06-11-2024 | 15:18 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
05-11-2024 | 16:38 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
04-11-2024 | 14:49 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C17. | ||||
03-11-2024 | 14:51 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
02-11-2024 | 15:02 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
01-11-2024 | 14:50 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C25. | ||||
31-10-2024 | 14:52 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C19. | ||||
30-10-2024 | 14:53 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
29-10-2024 | 14:47 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C25. | ||||
28-10-2024 | 16:46 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
27-10-2024 | 15:04 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
26-10-2024 | 04:56 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
25-10-2024 | 04:56 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
24-10-2024 | 05:05 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
23-10-2024 | 04:57 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. |