Vlucht AA2098

Vlucht AA2098 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 09:38 09:45
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA2098 van vertrekt is 3. De gate is K13. Naast vlucht AA2098 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2098
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 09:38 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
22-02-2025 | 09:44 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
21-02-2025 | 09:42 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. | ||||
20-02-2025 | 18:51 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 uur en 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C25. | ||||
20-02-2025 | 18:51 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
18-02-2025 | 13:32 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
17-02-2025 | 09:48 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
16-02-2025 | 10:01 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
15-02-2025 | 09:38 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
14-02-2025 | 09:43 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
13-02-2025 | 09:43 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. | ||||
12-02-2025 | 10:14 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
11-02-2025 | 09:44 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
10-02-2025 | 09:41 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
09-02-2025 | 09:45 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
08-02-2025 | 09:43 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
07-02-2025 | 09:43 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
05-02-2025 | 09:41 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
04-02-2025 | 09:38 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
03-02-2025 | 09:41 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
02-02-2025 | 09:42 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
01-02-2025 | 09:42 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. | ||||
31-01-2025 | 09:43 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
30-01-2025 | 09:37 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
29-01-2025 | 09:36 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. | ||||
28-01-2025 | 09:47 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 11. | ||||
27-01-2025 | 09:38 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13. | ||||
26-01-2025 | 09:38 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
25-01-2025 | 09:45 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
24-01-2025 | 09:39 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. |