Vlucht AA1941
Vlucht AA1941 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 18:09 17:25
De vlucht heeft inmiddels 48% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AA1941 heeft 49 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1941 van vertrekt is 3. De gate is K18. Naast vlucht AA1941 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1941
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 17:58 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
18-11-2024 | 18:07 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
17-11-2024 | 20:49 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 17:24 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
15-11-2024 | 17:18 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
14-11-2024 | 17:45 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
13-11-2024 | 17:23 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
12-11-2024 | 17:23 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
11-11-2024 | 17:20 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
10-11-2024 | 17:18 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
09-11-2024 | 17:24 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
08-11-2024 | 17:29 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
07-11-2024 | 17:37 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
06-11-2024 | 17:23 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. |