Vlucht AA1359
Vlucht AA1359 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 18:52 18:53
De vlucht heeft inmiddels 16% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 52 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AA1359 heeft 6 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1359 van vertrekt is 3. De gate is H9. Naast vlucht AA1359 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1245.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1359
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:50 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
19-11-2024 | 18:46 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
18-11-2024 | 20:40 | 23:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
17-11-2024 | 18:52 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
16-11-2024 | 18:46 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
15-11-2024 | 18:48 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
14-11-2024 | 18:56 | 22:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
13-11-2024 | 18:49 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
12-11-2024 | 18:43 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
11-11-2024 | 19:42 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
10-11-2024 | 18:50 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
09-11-2024 | 18:47 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
08-11-2024 | 18:58 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
07-11-2024 | 18:55 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
06-11-2024 | 18:47 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
05-11-2024 | 18:47 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. |