Vlucht UA2360

Vlucht UA2360 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 21:57 21:46
Geland op Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Aankomst: 23:18 23:17
Vlucht UA2360 heeft 1 minuut vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Minneapolis is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA2360 van vertrekt is 1. De gate is C11. Naast vlucht UA2360 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I157, 1I385, 1I835, 9E5196, 9E5272, AA1596, AA1743 en AA193.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA2360
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-02-2025 | 21:57 | 23:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate E6. | ||||
20-02-2025 | 21:56 | 23:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate E9. | ||||
17-02-2025 | 21:53 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate E7. | ||||
16-02-2025 | 22:48 | 23:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate E7. | ||||
15-02-2025 | 22:11 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate E6. | ||||
13-02-2025 | 22:45 | 23:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D4. | ||||
13-02-2025 | 22:45 | 00:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D4. |