Vlucht DL2163
Vlucht DL2163 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
Vlucht DL2163 heeft 3 uur en 45 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Minneapolis is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL2163 van vertrekt is 5. De gate is M7. Naast vlucht DL2163 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I157, 1I385, 1I835, 9E5196, 9E5272, AA1596, AA1743 en AA193.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL2163
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:22 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
19-11-2024 | 17:29 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
18-11-2024 | 17:49 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F5. | ||||
17-11-2024 | 17:30 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G15. | ||||
16-11-2024 | 17:25 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D6. | ||||
15-11-2024 | 17:32 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
14-11-2024 | 17:25 | 18:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D6. | ||||
13-11-2024 | 17:54 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D6. | ||||
12-11-2024 | 17:24 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D6. | ||||
11-11-2024 | 17:26 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G13. |