Vlucht NK397
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Spirit Airlines. Naast vlucht NK397 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NK397
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-02-2025 | 11:46 | 15:55 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-02-2025 | 11:40 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
14-02-2025 | 12:11 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
13-02-2025 | 11:42 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
11-02-2025 | 13:53 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
10-02-2025 | 14:00 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
09-02-2025 | 13:54 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
08-02-2025 | 14:03 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
07-02-2025 | 15:24 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F15. | ||||
06-02-2025 | 15:09 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
05-02-2025 | 14:11 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
04-02-2025 | 13:56 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
03-02-2025 | 13:52 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
02-02-2025 | 14:13 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
01-02-2025 | 14:10 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
31-01-2025 | 14:00 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
30-01-2025 | 13:56 | 18:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
29-01-2025 | 13:56 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
28-01-2025 | 14:03 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
27-01-2025 | 15:31 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F11. | ||||
26-01-2025 | 14:02 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
25-01-2025 | 14:31 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
24-01-2025 | 15:53 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
23-01-2025 | 18:46 | 23:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. | ||||
22-01-2025 | 14:06 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
21-01-2025 | 14:02 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
20-01-2025 | 13:59 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
19-01-2025 | 14:01 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L10C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
18-01-2025 | 13:59 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F5. | ||||
17-01-2025 | 14:16 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate L2C op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate F3. |