Vlucht DL1390
Vlucht DL1390 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
Vlucht DL1390 heeft 28 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar New York is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL1390 van vertrekt is 5. De gate is M2. Naast vlucht DL1390 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I434, 1I555, AA1147, AA1156, AA1292, AA1312, AA1344 en AA1466.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL1390
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:23 | 22:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 63. | ||||
19-11-2024 | 19:21 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 86. | ||||
18-11-2024 | 19:28 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 82. | ||||
17-11-2024 | 20:43 | 23:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 82. | ||||
15-11-2024 | 19:24 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 82. | ||||
14-11-2024 | 19:24 | 22:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 64. | ||||
13-11-2024 | 19:23 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 93. | ||||
12-11-2024 | 20:51 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 97. | ||||
11-11-2024 | 20:44 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate M10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 97. |