Vlucht SN8859
Vlucht SN8859 uitgevoerd door Brussels Airlines is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 17:09 15:50
De vlucht heeft inmiddels 74% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 48 minuten arriveert op de luchthaven in Houston. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht SN8859 heeft 1 uur en 18 minuten vertraging.
SN8859 is een codeshared vlucht met UA1794 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Houston is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Brussels Airlines. De terminal waar vlucht SN8859 van vertrekt is 1. De gate is B6. Naast vlucht SN8859 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 7L4871, 7L4881, 7L5788, 7L6715, 7L781, 7L788, 7L789 en 7L9790.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SN8859
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 15:47 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
19-11-2024 | 15:44 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
18-11-2024 | 15:45 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33. | ||||
17-11-2024 | 15:44 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 15. | ||||
16-11-2024 | 15:47 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
15-11-2024 | 15:46 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
14-11-2024 | 15:49 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
13-11-2024 | 15:48 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
12-11-2024 | 15:46 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
11-11-2024 | 15:46 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
10-11-2024 | 15:52 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
09-11-2024 | 15:43 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
08-11-2024 | 15:45 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
07-11-2024 | 16:38 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
06-11-2024 | 15:47 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 45. | ||||
05-11-2024 | 15:49 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34. | ||||
04-11-2024 | 15:56 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
03-11-2024 | 16:41 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
02-11-2024 | 15:44 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 15. | ||||
01-11-2024 | 15:47 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
31-10-2024 | 17:19 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
30-10-2024 | 16:01 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
29-10-2024 | 15:44 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
28-10-2024 | 16:01 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
27-10-2024 | 15:47 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
26-10-2024 | 15:55 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. | ||||
25-10-2024 | 16:08 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
24-10-2024 | 16:09 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
23-10-2024 | 15:48 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. | ||||
22-10-2024 | 15:53 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. |